The Republic of Mechanical Engineers

The Republic of Mechanical Engineers

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time
The Republic of Mechanical Engineers

The Republic of Mechanical Engineers

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time

دانلود آلبوم پرورش از صادق

دانلود آلبوم بسیار زیبا و شنیدنی پرورش از صادق با کیفیت 320

من که عاشق این بشرم، دانلود کنید تا از دستتون نرفته نظر هم یادتون نره! 



Sadegh-Parvaresh

نظرات 2 + ارسال نظر
mahdi.j پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 14:14 http://beautinotes.blogfa.com

الان دانلود کردم. گوش که کردم نظرمو میگم. موفق باشی....

منتظر نظرت هستم، خوشحال میشم

م.ا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 11:40

جلدش خعععلی باحاله!!!
تاحالا نشنیده بودم کاراش رو!
ایرادی ک میشه بهش گرفت کلیشه بودن موضوع و نداشتن تنوع تو کل آلبومه،فضای همه آهنگا مثه هم بود و تنظیمش ...یه حرف رو چند جور زده بود!ولی بنظرم نقطه قوتش تیکه هایی مثه "شام آخر عیسی " و... بود.کنایه هاش رو دوست داشتم...!
همین دیگه!!!
سپاس

آره کاملا با نظرتون موافقم خیلی کامل توضیح دادید
دیگه مدل صادق اینجوریه
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.